2011. február 10., csütörtök

Zumba lesen

Kedden végre eljutottam,a hozzám kissé távol tartott Zumba órát meglesni.
Mivel csak megfigyelő voltam, a padról nézve, nem is olyan nehéz, bár biztos nem tudnám először végig csinálni és itt is meg kell tanulni a koreográfiát, akárcsak a sztepp aerobiknál. Ott is az első órán még összeakadtak a lábaim, de hamar belejöttem és nagyon szerettem járni, míg el nem szakadt az achilles inam. Azt hiszem túl erőltettem magam, volt, hogy 2 órát is végig csináltam. Még a felépülésem alatt is jártam, igaz csak alakformálásra, mert nagyon hiányzott a légkör, a mozgás, de aztán nem mentem többet…meg volt rá az okom….Ez már jó pár évvel ezelőtt történt, de most újra kedvet kaptam eljárni.

Visszatérve a zumbára, pozitívum volt, hogy minden korosztály képviseltette magát, a kicsiktől, a hogy is fogalmazzak, a nem éppen fiatal hölgyekig. Volt sovány és nagyon nem sovány, Tehát nem csak vékonyak zumbáznak.
Nagyon rendes volt a kislány, aki tartotta, mindent elmondott, amiről tudnom kellett, és meginvitált az első órára, ami ingyenes.
Sajnos van negatív oldala is, messze van tőlem, nem tudok bicajjal menni. Nem szeretnék a forgalmas városon, a sok idióta autós között tekerni. Már pedig a tekerés a célom, benzint spórolni és nem a kocsiban ülni. Előre kell tervezni az órát, mert bejelentkezés van, neten, vagy telefonon

Van egy közelebbi helyen is, oda még elmegyek, azt az órát is megnézem, addig is itthon mozgok.
Barátnőm a lusta disznó, nem nagyon akar jönni,azt mondta, van őneki páncél fürdőruhája, ami összetartja:-)))
Nesze neked, jól kibeszéltelek:-)) Úgyis rá fogom beszélni!

Csaóó Akurejri!!!!!

2 megjegyzés:

  1. Nézd csak meg azt a közelebbit :) Hátha bejön. De azért beszéljünk csak egy kicsit arról a páncél fürdőruháról :) Nekem is kell :)

    VálaszTörlés
  2. Meg fogom nézni azt a páncélt és beszámolok róla:-)))

    VálaszTörlés