2011. február 15., kedd

Olyan sok tervem van, de valószínű csúsznak a dolgok.
Megint elkapott a nyavalya, de most olyan isten igazából. Hidegrázos lázzal, baromi rossz közérzettel és meg akar folytani a köhögés. Kaptam egy csomó gyógyszert, és amikor otthon nekiálltam olvasni a téjékoztatókat, ami minden egyesnél lepedőnyi, akkor vettem észre, a dobozokon kivűl, gondolom Braille írás van, vagyís szerintem az, nem ismerem, a Braille írást és azt sem tudom, mikortól jelőlik meg így a gyógyszereket, de ha tényleg az, akkor örülök neki, de sehol nem találtam erre utalást. Nagyon régen nem vettem gyógyszert, így ez meglepetés volt és az is mennyibe került...röhej, nem hiszem, hogy 5 tablettának, 4000 forinba kell kerülnie és még ehhez jött a többi...Hiába ebből is valakiknek meg kell gazdagodni....

Egyelőre semmihez nincs kedvem, csak alszom és filmeket nézek. Szerencsére el vagyok látva klassz filmekkel és sorozatokkal. Most a Testvérek a menő nálunk, elkezdtem nézni az elejétől
Legjobban a mozgás hiányzik, de remélem hamar rendbe jövök, mert utálom ezt az elesettséget...

6 megjegyzés:

  1. Mihamarabbi jobbulást kívánok!

    VálaszTörlés
  2. Jobbulást! Én is pont most gondoltam, hogy a Testvéreket kellene elkezdeni nézni ( tegnap láttam egy részt a tévében). Valahogy a sorozatok most jobban bejönnek .

    VálaszTörlés
  3. Köszi:-)
    Nézd meg, szerintem tök jó:-)
    pár nap alatt lezavartam az első évad, 23 részt.

    VálaszTörlés
  4. Hol nézted? A filmek a neten- nél nem találom.

    VálaszTörlés
  5. A gyerekem töltötte le, valahonnan.

    VálaszTörlés