2011. február 18., péntek

csíráztatok

Amikor Vikinél előszór olvastam  a csíráztatott magok fogyasztásáról, már akkor eldöntöttem, én is nekiállok magokat csíráztatni és persze megenni. Most különösen időszerű, tél vége van, szükség van sok vitaminra.
Ma vettem, egyenlőre 2 félét, búzát mert az elég semleges, vele kezdek és vettem még lucernát .Ez így elég rosszul hangzik, mintha egy nyúlnak vásároltam volna:-) Nem volt nagy választék ahol néztem, de kezdésnek, pont a búzát ajánlották. Hálisten nálunk, nincs gond az ilyesmik fogyasztásával, a zöldárpa még népszerű is.
Mielőtt nekiálltam, utánaolvasgattam, hogyan és miként kell, de most már áznak a búza szemek, holnap reggelig.
Csíráztatót még nem vettem, előszór kitapasztalom, ízlik-e nekünk, aztán majd eldöntöm érdemes-e beszerezni.
Már kitaláltam, hogyan fogjuk megkóstolni, pirítós, tojássaláta és rá a csírák.. hmm, jól hangzik! Kezd visszajönni az étvágyam, újra érzem a ízeket, végre:-) 

Holnap meg  kerti magokat vetek

Beának!  Hát nem gyönyörű!!!!

1 megjegyzés:

  1. Pedke ! Azért örülök, hogy nem retekmaggal kezdted. Bár lehet azzal is, mert valami fantasztikus finoman érződik az igazán friss retek csípős íze. Na de nem úgy edd ám, ahogyan én !!! --- hogy felzabikáltam majdnem az egészet egyszerre !!! - mert azért ebből a magból is retek lesz egyszer, az meg igazán megcsiklandozta a már nem létező epémet. Szóval, azóta én is mértékkel, vagy keverve fogyasztom a retekcsírát. Én jövő héten fogok búzát csíráztatni. Nálunk most a napraforgó és szintén a lucerna megy. Jót nevettem, mert nekem is a nyul jutott eszembe :))

    VálaszTörlés