2011. január 20., csütörtök

tervek

Gondolkodom  a nyári kert terveken.
Ami már biztos, tavasz végén kitisztítjuk a tavat, sok lehet benne az iszap és a tavirózsákat is ritkítani kell. A füvet is szeretném rendbe tenni. Új  projektet nem tervezek, a kis veteményest megtartom annak ellenére, hogy tavaly rengeteg paradicsom elrohadt. Csak reménykedni lehet az idei időjárás kedvezőbb lesz.
Maradok a San Marsanonál és a koktélok is nagyon bejönnek nekünk. Azért új fajtákat is kipróbálok,  már amennyire a kis hely engedi.Vettem csíkos és fekete paradicsom magokat, februárban vetem el őket. Paprika az idén nem lesz, nem nagyon szeretjük és alig termett pár darab. Az ősszel elszórt saláta mag az avar alatt szép zöld, a dughagymák is kibújtak, lehet lesz belőlük valami tavaszra...

Elég sok virágot teleltetek, eddig mind szép, remélem kitartanak a jó idő megérkezéséig. Sajnos a leandernek nem sikerült helyet szorítanom, az igazság, nem is nagyon akartam. Kint maradt a házfal tövében, nem hiszem, hogy túl éli a telet, de ha igen megtartom, más különben kuka. Nálam soha nem szép, csak küszködünk egymással, pedig ugyan úgy ápolom, mint a többi növényemet, még se szeret nálam.
Ősszel sok hagymást ültettem,  némelyik már bújik ki.
Már a hétvégére fenyegetnek a hóval, pedig én nagyon meglennék nélküle.
Ja és olyan álom kór van rajtam, bármikor el tudnék aludni  és csoki éhes is vagyok, szóval  minden bajom van. Egy nagy kutyasétáltatás fog kirángatni ebből.

1 megjegyzés: