2011. január 17., hétfő

tavasz a télben

A tegnapi tavaszt idéző időben, már nagyon kikívánkoztam a szabadba. Mostanában hanyagoljuk a sétákat is,vagy nagyon hideg volt, most meg mindenhol  sár van, a frissen fürdetett kutyákat nem dzsuvázom össze.

A szép idő kicsalogatott a kertbe  egy kicsit rendbe tenni.Több szomszéd is hasonlóan járt, úgy látszik nem csak nekem hiányzik a kertészkedés.
Tele a kert papir foszlányokkal, mint kiderült egyik szomszéd 20 perces szilveszteri tüzijátéka, beborította szeméttel a környéket. Jó kis testmozgás volt mindet összeszedni.
 Összevakartam a kutyaszart is,amit nyáron naponta teszek, de most jó ideje nem történt meg ez a nemes feladat és csak néztem mekkora mennyiség bukkant elő a hó alól, ráadásul a fagytól kiengedve, kellemes élmény volt :-(  Ráadásul Pippó, nem egyhelyben végzi a dolgát, hanem pottyant egyet, majd arrébb vonul és oda is tesz egy adagot. Gigi, ő gyorsan kinyomja, de mindig megvizsgálja, vajon miért? Még szerencse, kis kutyák, kis csomagot raknak...
Na szépen  kiveséztem a kutyáim anyagcsere szokásait, de hát ez van, ami bemegy, ki is kell jönnie valahogy...

Az madáretetőn csökkent a zsúfoltság, csak reggel a feltöltés után látok vendégeket. A nagy hidegben 3× is fel kellett töltenem az etetőket.

A tóról felolvadt a jég, jól lecsökkent a vízszint, de nem mertem feltölteni, hátha nem tesz jót a halaknak.
Hihetetlen de az árvácskák folyamatosan hozzák a virágokat, kicsit furcsa, virágzó növény télen.



a petrezselyemzöldról is lehet szedni



Sajnos még csak ízelítőt kaptunk a tavaszból, messze még a tél vége,
Februárbam elkezdem a magok vetését, addig megtervezem mit is szeretnék, onnantól meg már szinte repül az idő és itt a tavasz, csak kitartás:-)))



1 megjegyzés:

  1. Bogyó is úgy csinálja, mint Pippó, nagyon sokáig szarakodik a dologgal, közben meg sétál :)

    VálaszTörlés