2010. november 9., kedd

Sárgarépalé

Rákaptam a sárgarépa levére. Múlt télen rengeteg frissen facsart narancslevet megittam, de az idén még nem kaptam normális, lédús narancsot. Nincs még szezonja, vagy gyenge minőséget hoztak be az országba.
Arra gondoltam, megpróbálkozom a sárgarépával, a dobozos levek nagy részének is az az alapja, még a 100% narancsnak is.
Sok vitamin van benne, kevés kalória és a béta karotinnak nagyon sok jó hatása van. Pl. sokáig megőrizhetjük a nyáron felszedett barnaságunkat.
Elsőre kicsit furcsa volt az íze, ezért minden alkalommal teszek hozzá, almát, vagy körtét, ami van itthon, de bármilyen lédús gyümölcs jó hozzá, amit lehet centrifugázni. Nekem így nagyon ízlik, mindenkinek ajánlom :-)


A lényeg, szép, egészséges répát vegyünk. Nem hámozom, csak folyó vízben alaposan megmosom, ha kell, jól megdörzsölöm. Se időm, se kedvem reggel pucolgatni, elég a gépet elöblíteni naponta. Aztán mehet a móka.. Isteni ahogy falja a gép, lent meg csorog a lé.
Egészségünkre!


2 megjegyzés:

  1. Ó imádom a sárgarépalevet! Mi is mindíg teszünk hozzá almát,de isteni pl. banánnal! :)

    VálaszTörlés