2010. november 14., vasárnap

Bosszúságok....



Valahol olvastam és képpel alátámasztva, "gyönyörködhettünk" a szelektív gyűjtők körüli állapotokról. A napokban én is elvittem egy zsák műanyag palackot és engem is hasonló állapot fogadott és nem először. Minden szétdobálva a tartók körül,az egész egy gusztustalan szemét lerakóra emlékeztet

Egyszerűen nem értem az embereket...Ha már odaviszi, miért nem veszi a fáradságot és dobja be a helyére,  ahelyett, hogy levágja a konténer mellé. Persze, mindenféle más hulladékot is leszórnak, ami nem odavaló.

Hogy lehetnek ennyire igénytelen, trehány, nem törődöm emberek:-(((
Csak támogatni tudom azt az önkormányzati kezdeményezést, hogy bekamerázzák, ezeket a helyeket is, hátha visszatartó ereje lenne.
A másik furcsa dolog, a szelektív hulladék gyűjtéssel kapcsolatban. Nálunk a háztartási szemét mellé ki lehet tenni a szh-ot és 2 hetente elviszik. Csakhogy ugyan abba a kukás autóba dobják bele, mint a többi szemetet. Nem értem hol van akkor a szelektálás!
Ezért inkább elviszem a szigetre hátha ott külön kocsi viszi el, legalább is remélem.

Engem a szemetelők is rettentően zavarnak. Sokat járok az egyik lakótelepre és minap is, az egyik lakó, aki épp a kocsiját takarítja a ház előtt, már jó ideje, mert "igényes", mindenféle gátlás nélkül a járdára szórja, a csikkel telt hamutartóját.:-((( Késztetést éreztem, a torkába nyomnyi a csikkjeit. Ha lett volna nálam seprű, lapát, biztos összeseprem, annyira zavart.
Még egy édes eset amin kiakadtam. Kutyákkal sétálunk a tó körül, " kedves" fiatal férfi, az elszívott cigarettájának végét, a vízbe pöccintette, jót tesz az a víznek....
Nekem meg laza mozdulattal, utána kellett volna küldenem, a jóembert. Csak féltem tőle, mert nagy volt és kopasz.
Vajon ezeket az egyedeket ki és hogy nevelte és miért váltak ilyenné?

A sok hasonló eset után, tudom miért szeretem jobban az állatokat, mint egyes humanoidokat.

1 megjegyzés:

  1. Ez a "trehányság" úgylátszik országos mozgalommá nőtte ki magát,(már szabványosítani lehetne),mivel mifelénk Budapesten ugyan ez a jelenség megtalálható.
    Véleményem: aki ilyen szemét, olyan mint a szemét.

    VálaszTörlés