2010. október 23., szombat

kert

A fagyos reggel után, szép napsütéses időben, a kertben töltöttük a délutánt.
Még egyszer, remélem utoljára az idén, lenyírtam a füvet. Két hete is azt gondoltam, el is pakoltam a fűnyírót. Nem nőt nagyot, de legalább, megszabadultam a szomszédtól lehullott fa levelektől.
Nálam direkt nincsenek magas fák a tó miatt, erre a szomszédból, nagy örömömre, hozzám fújja a szél az összeset.

Olyan zavarodott az idő, éjjel nagyon hideg van, nappal meg viszonylag, kellemes. Nehéz eldönteni, melyik növényt mikor, hova tegyek. Az összes muskátlit behordtam, pedig még nem lenne semmi baja, mert a rögzített tartóban levőnek még semmi baja. Ha majd az megfagy, na akkor van igazán hideg. A dáliát még nem szedtem fel, azon persze látszik az éjszakai fagy. Még minden másom kint van.


 Bízom a békákban, még nagyon aktívak,a tóban ugrálnak, talán még nem érzik a telet. A halak is kérik a kaját, egy keveset adtam nekik, de látszik, le vannak már lassulva. A víz kristály tiszta, sok növény már elszáradt.







A teraszokon levő egynyáriak, nagyon szépen virágzanak, sajnálnám kidobni őket. Míg meg nem fagynak, addig maradnak




Katicával is találkoztam, a virágzó rózsákon csücsült



Ennyi mára, nincs is sok tennivaló hátra, a tél beállta előtt.











1 megjegyzés:

  1. Úgy látom, hogy sikerült a tó algátlanítása.
    A nyári virágaid még most is nagyon szépek,addig nem is érzi az ember az őszt, amíg ilyen szépen megmaradnak.

    VálaszTörlés