2010. szeptember 24., péntek

Egy kis jó idő

Végre pár napig újra jó idő volt, de már holnapra megint mondják az esőt és a lehűlést.

Pedig olyan jó volt kotorászni a kertben. Gyűjtöttem magokat jövőre és a virághagymák is földbe kerültek.

Az idén rengeteg pók van és hatalmasra nőttek a keresztesek. Nem mintha tudnám, milyen egy normál méretű keresztes pók, de ekkorákat még nem láttam.
Óvatosan kell közlekedni, mert mindenhova odafonták a hálójukat és nem kellemes belesétálni


A fügém két szemet beérlelt kóstolónak


a tavirózsa most hozza a legtöbb virágot


Virágok minden mennyiségben












2 megjegyzés:

  1. Finom volt a füge?
    Nálunk is rengeteg pók van mindenfelé. Nem tudom, van ennek köze ahhoz,hogy a békák meg eltűntek???
    Mikor viszed be a golgota virágot?

    VálaszTörlés
  2. finom volt, kár, hogy kevés lett, mert én nagyon szeretem.
    A golgotát fagy előtt szoktam a garázsba bevinni, de visszavágva,máskülönben nem tudnám, teljesen befutotta a kerítést.

    VálaszTörlés