2010. augusztus 1., vasárnap

Reggeli képes csendélet

Korán reggel van, még minden csendes. A kutyákkal üldögélünk a teraszon, majd körbejárjuk a harmattal borított kertet. Szeretem ezeket a békés, nyugodt reggeleket.

Kúpvirág

Flox

Sétányrózsa

Fukszia csrépben

magától kelt kukacvirág

hibiszkusz

Újra virágzik a rózsafa, sokkal kisebb virágokkal

lobélia a vízban



A paradicsomok közé tévedt napraforgó

Koktél paradicsom, pár marokkal már szedtem, de az idén, nagyon lassan érik. Tavaly ilyenkor, már rengeteg volt.

San Marsano paradicsom, sok van rajtuk, de még zöld

Az elvirágzott hortenzia fejekből csokrot vittem be, megszárítani

5 megjegyzés:

  1. Kukacvirág? Ez az igazi neve? Nem ismerem, de nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  2. Porcsinrózsa vagy kukacvirág. Nagyon igénytelen, tavaly ültettem párat, az idén magától kelt, több helyen.

    VálaszTörlés
  3. Ja, porcsinrózsa, azt ismerem, nem csoda, hogy tetszett. Én egyszer próbáltam magról ültetni,azt hiszem, az ablakban, de semmi nem lett belőle. Te az állandó helyére ültetted?

    VálaszTörlés
  4. kis palántákat kaptam tavaly,állítólag szétszórja a magját. Az idén, mindenhol bújt elő és bokrosodik ezerrel

    VálaszTörlés
  5. A koktélpari nekem is már a 2m-t veri, és tele van paradicsomokkal, de még mind zöld! Egyet sem tudtam még leszedni róla. Mire elkezd érni már szeptember lesz! :(

    VálaszTörlés