2010. augusztus 2., hétfő

Nyaraló szobanövények

Hihetetlenül jól érzik magukat a szobanövényeim, amiket kiköltöztettem tavasszal a kertbe.Védett, árnyékos helyen vannak, az erős napfény, csak szűrve érkezik hozzájuk. Egészségesek, nőnek ezerrel és simán veszik az időjárás csapongásait... eső, szél, kánikula, hideg.... megedződtek alaposan.
Minden héten kapnak tápoldatot, úgy mint a kintiek.

A csónakorchideát már tavaly kitettem, mert azt olvastam szereti, ha nyáron kint van, egészen a fagyokig. Akkor fog szépen virágozni télen. Na amikor októberben bevittem, már tele volt bimbóval



A kancsóka, hatalmasat nőtt, kiszorul már a cserépből és egyre csak hozza az új kancsókat. Megnéztem, még táplálkozik is, mindegyikben van bogár tetem.



A yukka nálam állandóan felkopaszodik, ezért még összel elvágtam a kopasz résznél, és vízben meggyökereztettem. Tavasszal elültettem és egyből a nyári helyére tettem. Harsogó zöld, sok új levelet hozott. kiváncsi lezsek, mit produkál ha bejön télre...



Egy másik orchidea, folyamatosan virágzik

Jövőre még több növényemet megpróbálom nyaraltatni, gondolok itt a vitorlásvirágra, van 2 flamingó virágom és a gardéniát, ami nagyon igényes növény, de nagy örömömre, nálam még virágzott is, igaz egyszerre csak egy virággal, de annak fantasztikus illata volt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése