2010. augusztus 21., szombat

muffin hegyek...

Elkészültem, megsütöttem az összes muffint. Nem számoltam, hányszor töltöttem meg a formát, először a papírkapszlikkal, utána a különböző masszákkal, de nem kevésszer. Össze kellene számolnom hány darab lett, de már bedobozoltam az útravalót és itthonra is készítettem, mert a gyerekek grill partiznak.Úgy 80 db lehet..

Végül a kisebb forma mellett döntöttem, mert legalább 25-en leszünk és így sok, apró, falatnyi muffok közül válogathatnak.
Még felsorólni is nehéz, annyi félét készítettem. Csináltam egy kakaós és egy világos tésztát és ezeket variáltam, csokival, szederrel és….. pillecukorral.
A pillecukrot úgy vásároltam, majd apró darabokra vágtam és úgy nyomtam bele a masszába. Hát elég furán viselkedett sülés közben, némelyik teljesen kimászott a kapszliból, hiába nyomtam jó mélyre.



Aztán felolvasztottam a pillecukrot a mikróban és megmártottam benne egy adagot


vegyestál

Szépek lettek, elégedett vagyok az eredménnyel, remélem ízleni fog mindenkinek!

Az biztos, egy jó ideig nem szeretnék muffint sütni:-))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése