2010. augusztus 25., szerda

Lapos barack

Már hallottam róla, de még nem találkoztam vele, a mai napig.
Amikor megláttam, egyből eldöntöttem meg kell kóstolnom. Csábítóan, jól nézett ki, teljesen mint az őszibarack, csak kilapítva. Az ízére is nagyon kíváncsi voltam és arra, vajon milyen lehet a magja, hogy fér el benne, mert pont a közepén a legvékonyabb.


Belül


Nekem nagyon ízlett, zamatos, édes és a héja is vékony, nem volt az az érzésem, hogy le kellene, húzni, mint sok más szőrős, baracknál:-))
Sajnos az ára elég húzos, 800Ft/kg, a 3 db, fél kiló volt. Hiába a különlegességet meg kell fizetni.

3 megjegyzés:

  1. Ilyet én is láttam, de nem mertem megvenni. Jó, hogy megkóstoltad helyettem :)

    VálaszTörlés
  2. Jééé, ilyen is van??? Én nem is hallottam még róla...

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok, egyszer volt alkalmam megkóstolni ezt a barackot és mindenkinek ajánlom kóstolja meg nagyon finom, jobb, mint a hagyományos :)

    VálaszTörlés