2010. augusztus 9., hétfő

Kutyáim mai csínytevése:
Azt hiszem, inkább Gigi volt a főkolompos, ő a nagy zabagép, legalább is ő még nagyon rágott amikor észrevettem a bűntettet.
Hazaértem a vásárlásból, épp csak beléptem a lakásba, csörgött a telefonom. Ilyenkor mindig beizgulnak, mert a gyerekem meg szokott csörgetni, ha indulhatok érte a vasútra. Ez nekik nagy öröm, mert jöhetnek velem kocsikázni. Tehát a telefon csörgést összekötötték a menéssel és hevesen ugatnak, hogy induljunk már. Ha mégse azért csörög, azt szoktam mondani, -most nem megyünk kirándulni- ezt megértik, de kell egy kis idő, mire lenyugszanak.
Kicsit elkanyarodtam, de a lényeg, szólt a telefon, gyorsan letettem a kosarat és kimentem, hogy halljak is valamit az ugatástól.
Pár perc múlva visszatértem, akkor már tudtam, nem volt jó ötlet a tele kosarat őrizetlenül hagyni. Egyből azt néztem mit is vettem, ami elcsábíthatta őket. Egyből a sajt urott be...
Végül is, csak a kenyeret csócsálták meg, mert az volt legfelül. A sajtok megúszták.... 













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése