2010. július 22., csütörtök

vizinövény dömping

Nagy, nagy örömömre csomagot kaptam Szankitól, sok féle vizinövénnyel. Igazán, a tóalmára vágytam, mert olyanom még nem volt, meg ugye a jácint, ami nálam mindig feladja. Ez most az utolsó próba vele.
Ezeken kivűl még csomó mindent küldött
Jácintok és pistiák
Most árnyékba tettem és a nagy gyökereseket rögzitettem, ne tudjon elúszni a napra


Nem tudom Szanki mit csinál velúk, de nála még virágoznak is
.

Szanki tava.....

növény dzsungel
Forrás: Szanki képei


 amiket még kaptam...

Elevenszülő tavirózsa
Először fogalmam se volt mit jelent ez a tavirózsánál, de utána néztem. A képen látszik is a leveleknél, hogy van már egy szaporulat rajta és szépen gyökeresedik.

Mára minden a helyére került, a hinár és a tóalma a sekélybe.  Bízom benne, hogy beindulnak és  megmaradnak:-)))
Hálás köszönet Szankinak érte!


Virágba borult a mocsári hibiszkusz. Az idén gyűjtök róla magot, mert sok fele kellene ajándékoznom belőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése