2010. július 24., szombat

kisdió

Végre mára jött egy kis enyhülés, egyszerűen felüdülés volt, reggel kint a teraszon, a hűvős szellőben bambulni
Én nagyon bírom a meleget és a napot, de ez a hosszú, napokig tartó, fullasztó hőség, már túl sok.

Sajnos nálunk eső eddig nem volt, pedig nagyon kellene, de nem viharral. Most még a szél is fúj, rengeteget kell locsolni.

Reggel, amikor végig locsoltam mindent, vettem észre, hogy kihajtott, az ősszel  földbe dugott 1 szem dió.
Már rég elfelejtkeztem róla, pedig egy darabig figyelgettem mi lesz belőle. Aztán Gigi egyszer,hozott egy diót a szájában, azt hittem kikaparta a földből.
Az utcánkban, a kerítésen kivűl, van egy szép kis diófa, tavaly is rengeteg volt rajta, hatalmas szemek és nem szedték le, mind a földön végezte. Mi szedegettünk fel belőle a kutyákkal, séta közben.
Gondoltam egyet ledugok a földbe, lesz ami lesz belőle alapon. Tudom, még az oltott dió is nagyon soká terem, így meg, azt olvastam kb 10 év múlva számíthatok a termésére és az sem biztos, hogy fajta azonos lesz. Ha csak addig nem történik vele valami...
Hát én ráérek... ha más nem, az unokáim fogják élvezni:-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése