2010. július 4., vasárnap

kukivédő

Kiskutya megint nálam panziózik, a gazdija elutazott. Nagyon szeret itt lenni, kiskora óta hozzánk jár, imádja az enyémeket, egész nap játszanak. Csak hogy, kiskutyából nagy kutya lett és mivel kan és Pippo is az, meg akarja mutatni, ki az úr a vendégségben, elkezdett jelölgetni. Reggelre mindent összepisilt, nem győztem suvickolni utána.
Elpanaszoltam, Páginak, mit művel a kutyája, szegény, nem örült a hírnek, ráadásul otthon nem csinálja, mert nincs konkurencia. Mondtam neki valamit ki kell találni, erre ő, rakjam ki a garázsba, a hugyos józsit. Na egyszer ki is raktam, amikor elmentünk itthonról. De annyira sajnáltam, olyan aranyos, szeretetre méltó kis dög, csak ne csinálná ezt a jelölgetést.
Jött a második terv, varrtam neki kukivédőt. Ezt a tenyészetekben a fedező kanoknál használják, hogy ha jelölnek, ne pisiljen mindent össze. Végül is egy textil csík, amibe egy betétet kell tenni és ha megtörténik a baleset, csak a betétet kell cserélni. A kutyákat nem zavarja, tépőzárral a derekára van feltéve, semmiben nem korlátozza. Csak arra kell figyelni, ha kimegy, levegyük róla



Ennél humánosabbat nem tudtam kitalálni, azt meg mégse szeretném, ha a lakás úszna a pisiben. De az igazi megoldás, az ivartalanítása lenne.

2 megjegyzés:

  1. De így is pisil nem? Csak nem folyik ki. Hányszor cseréled egy nap a betétet?

    VálaszTörlés
  2. Előszőr bepisilt, de úgy látszik érzi van ott valami gát és már többször volt száraz, amikor levettem róla.
    Csak éjjel van rajta és ha hosszabb időre elmegyek itthonról, pl dolgozni. Ha van itthon valaki nem jelől....

    VálaszTörlés