2010. június 10., csütörtök

VB láz

Holnap kezdődik a foci vb. Már a csapból is a reklámja folyik. Még vébés pelenkát is gyártottak, had örüljenek az apukák, amikor a végeredményt szedik ki a gyerek alól... már amelyik pelenkáz...

Felkészültem én is, bevásároltam rágcsából, üccsiből. szotyiból, bár nem szeretem a lakásban magozást, de most ez bocsánatos bűn.
Persze a csoport meccsek még nem érdekesek, csak a fanatikusok nézik végig azokat.
De figyelemmel kisérem az elejétől, mert a munkahelyemen tippverseny indult és megint résztveszek benne, úgy mint 2 éve. Akkor szép nyereménnyel zártam, igaz szakértő segítséget kaptam és persze a női megérzés is segített.


Mint mindig most is az Olaszoknak szurkolok, tőlem aztán lehetnek "esetleg"jobb csapatok:-)))

Ahogy jönnek a fontosabb és izgalmas meccsek, egyre többen ülnek a TV elé.
Emlékszem, volt olyan, kitelepültünk este a hűvös teraszra, mecset nézni. Hát nem tudom, most lehetne-e ? Annyi szúnyog van, megzabálják az embert. Remélem  mihamarabb lesz szúnyogirtás!

Lányok, asszonyok, akiket nem érdekel a foci, legyetek belátóak a meccset néző férfi néppel!
Ne morgolódjatok,, csináljatok a meccs időpontokban, csajos programokat. Szombaton mi is ötyizni megyünk.a lányokkal.

Gyorsan eltelik ám az az egy hónap:-)

Hajrá Olaszország!

1 megjegyzés: