2010. április 11., vasárnap

Képek

Újra itt vagyok, letelt a jól megérdemelt szabadságom, teljes internet megvonással. Az első két nap még hiányzott a gép, de aztán teljesen megszoktam, hogy nincs.
Már kissé függőnek éreztem magam, pedig nem vagyok egy állandóan gép előtt úlő tipus. Csak megszoktam bármire kiváncsi vagyok, hopp és már meg is nézem a neten, ide kukkantok be, oda lesek be egy kicsit, aztán  csak azt veszem észre, mennyi idő eltelt. Ami végül is tök jó, de közben olyan dolgoktól is elvonja az embert, ami sokkal hasznosabb.
Lassan gondolkodnom kell, melyik internet szolgáltatót válasszam a sok lehetőség közül, de valószínű a mobilt kihagyom. Laptop nélkül is van élet :-)

Hoztam egy pár vegyes képet
Kutyákok




Tavas képek




Virágok







2 megjegyzés:

  1. Látom, kezd az élet beindulni a kertben nálatok is.Nagyon tetszik a kerti tó, eltudom képzelni, amikor a napelemes lámpák sötétedéskor megvilágítják.Biztosan "meseszerű."
    Örülök, hogy a kutyusok újra megjelentek a szinen.
    A virágok is szépek (jó a foto):))

    VálaszTörlés
  2. Köszi
    Én mindenkinek csak ajánlani tudom a kerti tavat,mi annyira szeretjük és sokkal kevesebb munka van vele, mint azt sokan gondolják.Persze el lehet vele pepecselni,lehet sokat rákölteni, ha idő milliomosok vagyunk és feneketlen a pénztárcánk.
    Mivel egyik se áll nálam, igy kevés ráfordításból is, sok örömet szerez.

    VálaszTörlés