2010. március 22., hétfő

Napsütéses hétvége finomságokkal

Végre igazi, tavaszias idő volt a hétvégén, bár nálunk megint erősen fújt a szél, de azért napfürdőztünk a szélvédett teraszon. Nagyon kellemes volt.
 Meg is beszéltük, lassan kezdődhet a grillszezon

Gyors és finom ebédet készítettem. Semmi különös, csak azért említem meg, mert ezeket az ételeket még nem csináltam.
Egyszer kör emilben terjedt a munkahelyemen a csirkés kuglóf receptje. Már akkor úgy gondoltam megcsinálom, mert roppant egyszerű, gyors és mint kiderült finom is.

Nem kell sok minden hozzá, a recept csirkemellet ír, de szerintem bármilyen húsból elkészíthető. Én pulykacomb filét használtam, mert az volt éppen otthon.
Aztán kell még szeletelt bacon , vagy 6 tojás, reszelt sajt, snidling.

Semmi mást nem kell csinálni csak a hozzávalókat a kuglófformába rétegezni. Hús, szalonna, tojás, apróra vágott snidling, reszelt sajt és igy tovább…
4 tojást simán ráütni, a rétegek közé, mintha tükörtojást készítenék. Tetejére a maradék 2 tojást felverve ráönteni,( ez fogja össze) és jól megszórni a reszelt sajttal. Mehet a sütőbe.


Kiborítani a formából és máris fogyasztható

Salátával a fogyizoknak és egy kis sültkrumplivak tálaltam



Még soha nem csináltam profiterolt, ami nem más, mint a képviselőfánk olasz változata. Ez készült desszertnek, mert már nagyon ki voltam éhezve az édességre, főleg a csokira.


Apró kis fánkokat sütöttem, vaniliakrémet nyomtam bele és sok sok csokiszósszal nyakon öntöttem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése