2010. március 30., kedd

Megint kert...

Mi más lenne, az aktuális téma, mint a kert megint. Minden szabadidőmet kint töltöm és élvezem, hogy végre kotorászhatom és szinte napról napra láthatóan éled a természet, a növények. Egyik bújik,a másik nő, a harmadik virágzik....
Békánk is megjött, nem tudom ki ő, mert még nem láttam, csak a gyöngyfüzéreket a vízben. Az idén korán lepetézett, de nem lesznek kisbékák, mert a koik megeszik őket.

A múlthéten kinyíltak az első tulipánjaim



Sajnos a rengeteg nárciszomból csak egy virágzik, azt hiszem ilyenkor kell őket felszedni és átültetni. De majd utána nézek… már 4 éve egy helyen vannak és ez idáig gyönyörűen virágoztak

Valami állat, egy nagy bogárra tippelek, a kert hátsó részén lukakat fúr a földbe. Már eddig is láttam egy kettőt, de most rengeteg van. Nem tudom, mit csináljak , kell ezek ellen védekezni? Nem szívesen ölném meg őket, akármik is…



Gyönyörű futómuskátlikat vettem, tizes tálcán. Ált. így szoktam, a napos ablakban tovább nevelgetem őket és mire kikerülnek, jól megerősödnek.




Az óra átállítás utáni első reggel, ahogy dolgozni mentem. Nagyon szép volt, jól indult a hétfői napom.
Sajnos a kép nem adja vissza az igazi színeket, a hangulatát.... minden vörös és sárga volt....

7 megjegyzés:

  1. Vezetés közbe ne fotózgass!Amúgy minden rendben itt.-6fok van és esik a hó mindennap

    VálaszTörlés
  2. Szerintem tücsök fúrja a nagy lyukakat, nálam is szokott lenni, most a szegfűm közepéből kukucskált ki egy . Úgy tudom, nem káros, én nagyon szeretem őket.

    (megváltozott a nicknevem, és az URL címem. )
    metikus

    VálaszTörlés
  3. A nárciszokat mi 3 évenként átültetjük,mivel a sok kis apró gumója akadályozza a fejlődését,inkább csak zöld leveleket hoz. Örülök,hogy már látom a tulipnodat,nálunk még hűvösek a hajnalok a Duna mellett.
    Kiváncsian várom a folytatást.

    VálaszTörlés
  4. Köszi Iván, én is így gondoltam.A kis hajtásokat akkor le kell szedni?

    VálaszTörlés
  5. Duduka, hát ez meg kicsoda a képen?

    VálaszTörlés
  6. A nárciszokat várd míg elszárad,majd ha kivetted a földböl, akkor távolitsd el az elsárgult szárakat és kb.8 cm.-re ültesd egymástól, be fog sűrűsödni.

    VálaszTörlés
  7. Igy jártam anyátokkal-ból(How i met your mother) Barney Stinson a nőcsábász

    VálaszTörlés