2010. február 24., szerda

Nálam már tavasz van...

Végre visszakaptam a kertem a hó fogságából. Igaz nem néz ki jól, a sok hó alatt bepunnyadt minden, de újra zöld és én már látom, milyen lesz ha magához tér. Bújnak a nárciszok, tulipánok.
A halak is túlélték a jég alatti világot, már fent úszkálnak, élvezik a napsugarat, vége a lenti sötétségnek. Biztos nagyon éhesek, ha 10C fölé emelkedik a hőmérséklet, újra el lehet kezdeni etetni őket.

Már minden napra terveztem egy kis munkát. Nem szabad egyből túl sokat bevállalni, nehogy úgy járjak, mint tavaly. Annyira megfájdult a derekam, kész szenvedés volt.. Tanultam belőle, most fokozatosan szoktatom magam a kerti munkához. Lesz bőven, de már alig várom.
Ilyenkor bent a lakásban is, tavaszra váltok . Hagymás növényeket hajtatok kosárkákban, cserepekben, pillangókkal, egyebekkel. Ajándékba vettem egy jácint kompozíciót, annyira megtetszett, vettem magamnak is.
jácint hagymák
primula és tavaszi hagymák vegyesen
nárciszok lesznek

2 megjegyzés:

  1. Nagyon helyesek! Madárcsicsergés van beleépítve valamelyikbe? Mert a tavasz úgy az igazi!:)

    VálaszTörlés
  2. Köszi!Nálam a kertben csicseregnek ezerrel

    VálaszTörlés