2010. január 16., szombat

Tervek

Disznóvágás helyett,úgy terveztem, a mai napon magvetéssel készülök a tavaszra. Szeretném ha minél hamarabb megérkezne. A január, a február, nekem a két túlélő hónap, alig várom,hogy vége legyen, időszak.

Bevásároltam paradicsom és virágmagokat. Most sokat utánaolvastam, mert a tavalyi  pari palántanevelő, első próbálkozásom nem volt valami sikeres. Persze nem panaszkodom, mert egész nyáron termett az a pár tővem, ellátva a családot őszig . Még a savanyúságba is jutott. De most szeretném ha sikeresebb lenne. Nálunk legjobban a coctélparadicsom jött be, volt sárga, magas és piros, törpe fajta. Most is ezekre koncentrálok, de egy pár különleges fajtát is szeretnék kipróbálni.


Na a lényeg, elmaradt, mert nem kaptam olyan kis üvegházat, amibe ültetni akarok. Elkésve nem vagyok, február elejét javasolják az ideális időpontnak.
Ilyesmi, tetővel



A helyettes, kutyakozmetika  is bedőlt. Inkább megnéztem az Egyszerűen bonyolultat.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése