2010. január 14., csütörtök

Így jártam...


Egyik kedvenc gyümölcsöm a sárgabarack. Ma megláttam a Lidl-ben és úgy megkívántam. Azzal teljesen tisztában voltam, hogy valahonnan, messziről érkezett. De jól nézett ki, mégha nem is az az igazi, erős sárga szine volt. Megvettem...


Alig vártam, hogy hazaérjek és megkostoljam. Háát akkora csalódás ért...  Íze semmi, fanyar, egyáltalán nem hasonlított az igazi sárgabarackra.Szerintem éretlen is volt
A nagy kívánásból két szemet tudtam megenni.
A félkilós csomagon az állt, hogy Dél Afrikából érkezett. Nem tudom ott hol és hogyan termelték ezeket a szerencsétleneket, de nekünk mindent el lehet adni, jó az a magyarnak és sok hülye, mint én is megveszi.
Azt hiszem sok más gyümölccsel ugyan ez a helyzet. Futottam már bele hasonlóba, görögdinnyével.
A tanulság újfent, nem szabad megvenni, bárhogy is kelleti magát. Valahol olvastam, csak olyan zöldséget és gyümölcsöt szabadna megvennünk és elfogyasztanunk, ami saját éghajlatunkon és szezonjában terem

2 megjegyzés:

  1. Biztos, hogy ez sárgabarack volt? Nézz be hozzám, hogy mit tettem fel? Nem olyat ettél Te is?

    VálaszTörlés
  2. Sajnos Szepyke ez tényleg sárgabarack volt:-(((
    Voltam nálad, érdekes lehet ez a keverék. mégkoostólnám, minden újat szeretek kipróbálni,aztán eldöntöm tetszik-e....

    VálaszTörlés