2010. január 28., csütörtök

Kutyatál, zabálos kutyáknak

Már egy ideje szeretném ezt a kutyatálat Giginek, de eddig nem sikerült sehol beszereznem. Jártam az összes állatos üzletben, keresgéltem  a neten, de eredmény nélkül. Egy helyen valami hasonló volt, csak olyan nagy, az egész kutya elfért volna benne. Nekünk a legkisebb méret kellene.

Annyira mohón és gyorsan eszik, hogy majd megfullad Semmit nem rág meg csak nyel, mint kacsa a nokedlit. Ezek a tálak direkt gyors zabáló kutyáknak lettek kitalálva, de már azt sem tudom a képet hol találtam. Nagyon ötletes, ezekkel a dudorokkal, biztos kicsit lelassítaná az evését és nem kellene azon izgulnom mikor fullad meg. Kár, hogy nem kapható, pedig biztos lenne rá igény, valószínű másnak is van ilyen gondja, bár a legtöbb gazdi arra panaszkodik, hogy nem eszik jól a kutyája, vagy válogat, finnyás. Naa, mi más gonddal küzdünk.
Ha esetleg, olyan valaki olvas, aki tud beszerzési helyet, nagyon megköszönném ha jelezné!

4 megjegyzés:

  1. Érdekes megoldás! Szerintem míg nem kapsz vhol ilyet, próbáld meg "házilag": tegyél a tálkába egy -két konzerdobozt (pl. májkrém).Bár lehet, hogy ki tudja emelni...

    VálaszTörlés
  2. Még sosem láttam ilyet, nem is hallottam róla. De figyelni fogom és ha ráakadok valahol, szólok.

    VálaszTörlés
  3. Névt.
    Köszi a tanácsot, de sajnos a mi tálkánk olyan kicsi, 1 májkrémes ha elférne benne. Azt is gyorsan kirendezné biztos. De az ötlet tökjó, most azon agyalok, mit tudnék beleragasztani kis dudoroknak.

    VálaszTörlés