2009. december 6., vasárnap

Készülödés




Tegnap végre nekiálltam a karácsonyi dekorálásnak. Mióta az ...... ban dolgozom,azóta doboz szám gyűltek össze a dekorációs dolgok. Minden évben a kiárusításkor vennem kellett valamit, így már minden szin szerepelt az évek során .Kivűl és belül is diszítek, de megpróbálok visszafogottan, ne legyen túl sok, még ha  a Karácsonyba sok minden bele is fér. Tetszik ahogy a házak ki vannak világítva.
 Ilyenkor a kutyákkal végig sétáljuk az egész környéket és nagyon szép, megoldásokat látni, de van olyan is, ami már a jó izlés határát erősen súrólja.
 Az idén visszatérek a számomra legkedvesebb, klasszikus piros szinhez. Ezek a legrégebbi díszeim, 20 éves darabok is vannak és nagyon jó állapotban.

Este megjött a Mikulás





Sütöttem mézeskalácsot. Írókával még soha nem dekoráltam, muszáj volt próbát csinálnom Az elején elég döcögősen ment,aztán belejöttem. Nagyon élvztem és olyan illatok voltak....





Jól zárodó fémdobozban sokáig friss marad, már ha el nem fogy....

1 megjegyzés:

  1. Hi-hi, úgy látom, Limara mindenkire hatással volt. A miénkből már csak pár szem maradt.

    VálaszTörlés