2009. november 3., kedd



Előszedtem a madáretetőket, bár még nem vettem meg a szotyit,amivel etetni szoktam. Nem gondoltam, hogy ilyen hamar fagyosra fordul az idő. Tavaly még decemberben se volt nagy forgalom, találtak maguknak eleséget a természetben.
Kapnak most madár golyót azt is nagyon szeretik,Különösen a cinkék.Ők szeretnek himbálozva is csipegetni.

Az egyik etető felújításra szorul, letépkedte a szél a tetejét. Valamit kitalálok, nem akarom kidobni, olyan régi, kedves darab, nagyon sok féle madár megjárta már telente.
A kisebbet tavaly újítottam fel, ahhoz is ragaszkodtam.

Egyszer megijesztett egy kis madárka. Reggel kimentem feltölteni és két nagy szem figyelt rám bentről, én meg ugrottam egy nagyot hátra. Szegény, biztos jobban megrémült mint én. Odabújt éjszakára a hideg elől.

Magnyes biztos egyből vágná, mi legyen a teteje, ő nagyon kreativ.
Várom a javaslatokat, ha valakinek van jó ötlete-)))

3 megjegyzés:

  1. Jajj, drága Pedke annyira lepukkant voltam, hogy már egy hete a net felé sem jártam. A madáretető megjavítása a legegyszerűbben egy kis spárga és vékony ágacskák felhasználásával célszerű :)így első gondolatra. Aztán remélem majd leszek kreatívabb is, de a bacik teljesen lepusztítottak.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a tippet és gyógyulást!

    VálaszTörlés
  3. Nekem első látásra az jutott eszembe, hogy seprű fejet kéne valahogy rászerelni.

    VálaszTörlés