2009. október 24., szombat

Elkészült ma a vágyott halászlé!
Istenem,én úgy teleettem magam-)))  A képen is látszik, hogy gőzőlög, de ez engem nem tartott vissza.



És még desszert is készült, karamelizált almás rétes, vajas tésztából, vanilia fagyival.
A vajas leveles tésztát már régebben megcsináltam, a mélyhütőben volt eddig.
A kiolvasztással történt egy kis malőr. Nem állítottam be a mikrón a olvasztáshoz szükséges adatokat, gondolván csak egy pillanatra teszem be. Aztán valami elvonta a figyelmem és a tészta felmelegedett, a vaj megolvadt benne.
 Elég katasztrofálisan festett. Bedugtam a hütőbe, lesz ami lesz.
Végül is nem lett semmi baja, újra megszilárdult, jól lehetett nyújtani, csak elvesztette a hajtogatással szerzett rétegeit.
Megtöltöttem karamelizált almával és piritott diódarabkákkal


Nagyon szépen megsűlt, még ha nem is lett leveles. Nagy sikere volt.


1 megjegyzés:

  1. Jaj "mán", esküszöm többet nem jövök este hozzád, mert megint olyan éhes lettem :) Biztos nagyon finom volt, mert már a látvány is mennyei :)

    VálaszTörlés