2009. augusztus 4., kedd

Testvérek

Chili
Csilit és gazdiját, akkor ismertem meg, amikor még Gigi csak elképzelés volt. Nagyon tetszett a kisasszony, szép sötét szőre volt. Úgy döntöttem olyan kiskutyát szeretnék mint ő. Nagyon sokat olvastam a yorkikról , tenyésztőkkel vettem fel a kapcsolatot és jó ideig vaciláltam, mire eljutottam Gigi tenyésztőjéhez. Nála született alom, egy olyan kisfiúval, amilyet szerettem volna. Ildivel többször elmentünk megnézni őket, mert időközben úgy döntött, neki is kell még egy yorki kislány.

Aztán végre elhozhattuk őket.


Ő Mayát, én Fanny Pappy Gigolot. Ilyenek voltak a tenyésztőnél


Maya


Gigi
Nagyon hasonlítanak egymásra, igaz Maya fele akkora volt, mint Gigi és ez a méret különbség meg is maradt a két testvér között. Maya mini, Gigus normál méretű lett, úgy ahogy a tenyésztő megmondta. Gigi sötét szinű, mig a huga világos.

Most kaptam új képeket a csajokról, nekik is rövid nyári frizurájuk van










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése