2009. július 31., péntek

Biciglizünk


Ma nem volt olyan meleg, elmentünk biciglizni Gigivel. Most jött előszőr velem. Kiváncsi voltam, hogy bírja, mert az autózást nem annyira szereti. Talán azért, mert nem lát ki. Attól függetlenül mindig jönni akar velem

Természetesen jól bekötöttem, nehogy kiessen, vagy ki akarjon ugorni, ha meglát valami érdekeset. Előszőr csak tologattam, hogy szokja a szitut.
Nagyon jól viselkedett, nem volt semmi gond. De az igazi az lenne ha Pippot is vihetném!!!

Szegény Pippo, annyira szeretett volna jönni. Régen őt vittem, de sajnos már kinötte a kosarat, nem fér bele.
Ő imádta a biciglizés minden pillanatát, amúgy is egy menős, autózni is nagyon szeret. El szoktam vinni csak úgy kocsikázni és nagyon élvezi, nézelődik folyamatosan.


Egy ilyen bicigliutánfutó kellene nekünk-))) Tök ió lenne, bepakolnám a 3 kutyát, aztán hajrá...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése