2013. április 21., vasárnap

Új szerzeményeim

Tegnap itt voltam.

Az idén jóval kevesebb növényes, virágos standot állítottak, gondolom ez az elhúzódó télnek is köszönhető. Régebben több különleges virágot lehetett látni, vásárolni, most inkább egynyári virágokat és palántákat kínáltak és láthatóan melegházból kerültek ki a hajtatott növények. Persze azért volt pár érdekes újdonság,  szépség. A mostani kiállítás inkább hasonlított egy majálisra, vagy kirakodó vásárra, valószínű ezt jobban el lehet adni.....
Azért nem jöttem haza üres kézzel.
Ezeket a kis aranyoskákat vettem, de majd megnőnek.







A panel kertész nagyobbikamnak vettem narancs illatú mentát a balkonládájába.

Tőlük meg  nemesített kamilla virágot kaptam. Olyan bájos...szeretem a kamillát.

Jött még velem rózsaszín virágú, nagy szemű csüngő eper, kaspóba fogom ültetni. Pár egynyári palánta, és narancs színű koktél paradicsom.
Szerettem volna vízijácintot, de nem volt szép és nagyon drága volt.
Első nekifutásra ennyi, folyt köv.


1 megjegyzés:

  1. Még nem is hallottam nemesített kamilláról! Szép! Ennek is van gyógyhatása?

    VálaszTörlés