2013. február 17., vasárnap

Lassan múlik tél, hosszú és unalmasak az esték. A tévét utálom, számomra nézhetetlen műsorokat adnak és azt se vagyok képes megemészteni, hogy félóránként hosszú reklámokat nyomnak. 
Alig várom már, hogy újra mehessek  a kertbe, viszket a tenyerem a kerti szerszámokért. Meg egy jó derék fájás is hiányzik már:-)
Próbálom kreativkodással elütni az időt.
Sorra be vannak tervezve mit szeretnék megcsinálni és ahogy időm és kedvem van, készülnek a dolgok.
A héten csináltam a tavaszváró cserép párt, árvácskával.


Rákattantam a horgolásra is. Sorra születnek a babák a környezetemben és annyi nekik való cukiságot lehet horgolni, ezért nekiálltam az itthon 20 éve elfekvő fonalakból gyakorolni.
Elsőre egy nyitott cipőcskét alkottam, sok bontás után, végre elkészült. Nagyon hamar meg lehet horgolni egy ilyen pici cipőt , csak gyakorlat kérdése...Ezt  már megtartom, nem bontom le. Majd jönnek az újabb modellek.



Tervben van még kutya párna készítés, pet palackos projekt is vár még, aztán itt a tavasz.








1 megjegyzés: