2012. április 29., vasárnap

Tavi élet

Reggel óta ívnak a halak.Ez magában már nem lenne érdekes, hiszen minden évben megteszik, nem egyszer, aztán jön a sok kis hal.
Eddig csak aranyhal szaporulat volt, de tavaly kiszedtem az összeset, csak az öreg, félszemű fátyolos maradt.
Hát ő a legerőszakosabb, a nála jóval nagyobb koi lányt zaklatja, megállás nélkül.Mi lesz ennek a vége:-))) Állítólag nem ívnak össze, aztán kitudja. mindenesetre én csak bajuszkás utódokat szeretnék.

Jó sok lebegő alga van, nem győzőm lehalászni, folyamatosan szedhetném.
Rengeteg a béka, kecskék, tavi, a kis piroshasu unkáknál picik is vannak. Elkezdődött a koncert is. Az éjjel kint voltam és érdekes, mert a szomszédban áriáznak rendesen. Lehet azért, mert jóval nagyobb tó és nagyon elhanyagolt, nem csinálnak vele semmit. Az enyémből néha visszaválaszol egy-egy.
Na ma kiküldte a gyerekeket a szomszéd asszony, szedjék össze a békákat, mert idegesíti őket, a hangoskodásuk. Persze, majd megvárják a kölköket a hálóval.... egyet sem tudtak kifogni.
Én a békáknak szurkoltam.-)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése