2011. december 27., kedd

Gasztroajándékok

Az idei saját készítésű ajándékaim a konyhából.
Tavaly olyan jól sikerült a panettone projektem, hogy már akkor elhatároztam, az idén a kollégáknak fogom megsütni. Kicsit más lett a beltartalma, saját aszalású gyümölcsöket tettem bele és kandírozott narancsot, ami az első kandírozásom volt. Sokszor nem fogom csinálni, mert nagyon macerás dolog....




Banánt szerető kisebbikemnek, 5 kiló banánt aszaltam le. Nem vagyok egy banán kedvelő, de még nekem is ízlett a végeredmény.



Nagyon finom gyümölcskenyeret sütöttem egy új recept alapján, a panettonékból maradt tojásfehérjékből. Könnyű, puha és sokáig friss marad. A recept megtalálható szepinél, dec. 22.e-i bejegyzésnél.



kifli és levendulánál bukkantam, a Nutellás - mézeskalács likőrre, Annyit csavartam rajta, hogy jóval több nutellát tettem bele és nem sima vodkával, hanem tripliseccel öntöttem fel és persze jól megborítottam, nem sajnáltam a mézes fűszert sem belőle. Ez is szintén igen finomra sikeredett.


Mondhatni az idén kicsit visszafogtam magam, de ami készült az szuper lett. Remélem az ajándékozottaknak is ízlett:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése