2011. november 20., vasárnap

leszállópálya


Elkészült a kalitkán kívüli játszó és leszálló pálya. Délután jöhet a röptetés...
A nappaliban nincs semmi olyan hely, ahol landolni tudna a csirke.  Még a karnisok is a plafonon vannak, máshova meg még nem szeretném, ha menne... valahogy leszeparálom a nappalit
A  kalitra tettem, ami egyhén szólva frászt hozott rá és leseget fel, mi a bánat lelet az a szörnyűség. Remélem azért megszokja és birtokba veszi.

És ahogy készült
Kaptam szakmai tanácsot, ügyes barkácsolós, papagájosoktól.
A pottyantós tepsit egy megmentett, parafa üzenő táblából vágtam ki, a lécek itthon található elfekvő faanyagok. Szögeltem, csavaroztam és ennyi. A csilingelő labdákat a macska kiállításon vettem, a létra szintén boltból van.
Várom Lola visszajelzését róla.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése