2011. október 14., péntek

vatera

Az elején le kell szögeznem, vatera szűz vagyok, tehát ez az első tapasztalatom amiről most írok.
Ugyebár van ez a Vatera, mindenki ismeri, ahol az emberek eladnak és vesznek, a piros havon kivül mindent, bár lehet, hogy az is kapható, csak még nem találtam rá.

Madár fog beköltözni hozzánk és mivel nincs kalitkám, régen volt csak elajándékoztam, azt a tanácsot kaptam, nézzek körül a vaterán, ott biztos találok nekem valót. Na úgy is tettem, volt kismillió féle és fajta, sikerült is választanom. Megszereztem... na most mi a teendő? Megkérdeztem a gyerekeimet, ők jártasak a témában. Kiokosítottak, már csak az volt hátra, hogy összejöjjön az üzlet.
Írtam szép udvarias levelet emilben az eladónak, mint kiderült himnemű az illető, csak ennyit lehet tudni róla és megkérdeztem a személyes átvételt hogy tudjuk összehozni.
Napokig vártam a válaszára... nem jött, de hát türelmes vagyok, mégha a türelem, nem is az erényem.
Hoppá,, egyszer csak érkezett egy 2 szavas válasz, ami kedvező volt, csak nem értettem, miért olyan szűkszavú az illető. Na sebaj, örömködtem a jó hírnek, megköszöntem a kedvességét, és megérdeklődtem, mikor is hozzam össze a gyerekemmel, mert ő fogja átvenni a kalitot.
Megint vártam a válaszát, amit szintén nem kapkodott el és újfent sikerült 3 szavas mondatban válaszolnia, amiből persze, semmi konkrétum nem dertült ki. Ekkor már kissé ideges lettem, mi baja van ennek, képtelen kommunikálni, vagy írni?
Frankó, elsőre sikerült kifognom egy idiótát...
Na mindegy, megint írtam neki, telószámot is, hátha beszélni tud. Erre a levelemre, már válasz sem érkezett.
Jelenleg itt tartunk, a héten kellett volna lebonyolítani az üzletet, de hát nem lett belőle semmi, lassan kezdek lemondani a kalitról.
Nem hiszem, hogy ennek ilyen bonyolult dolognak kéne lennie, úgy gondoltam, ha már felteszi a cuccot, akkor pénzt akar érte és nem nekem kell kikönyörögnöm belőle.

Szóval így jártam,,, mesélem is többeknek az esetem a fickóval és egyáltalán nem csodálkoznak, már ők is futottak bele ilyenekbe. Hiába, nagy az isten állatkertje.... és vaterázik...

5 megjegyzés:

  1. A partner adatainak lekérésben nézd meg a telefonszámát, hívd fel és közöld vele, hogy ekkor és ekkor mentek! Sajnos tényleg sok az idióta, beszélni nem tud, írni is alig, de a vaterán fent van :)

    VálaszTörlés
  2. Ja, a lényeget majd elfelejtettem, milyen madár?

    VálaszTörlés
  3. Lehet, hogy egy fickónál vateráztunk ? :-) Én nagyon-nagyon régi vaterás vagyok, de most legutóbb kifogtam egy ilyen meg nem szólaló eladót. Valósággal ki kellett könyörögni belőle a dolgokat.
    Viszont, ha még nem fizetted ki az árát, akkor nyugodtan visszamondhatod és az értékelésnél ird meg, hogy teljesen passziv volt ezért nem jött létre az aukció. Mást nem tudok javasolni. Utálom a lassu ügyintézést.

    VálaszTörlés
  4. Köszi a tanácsaitokat,ezek szerint nektek is sikerült kifogni hasonlót.

    mágika, papesz jön a házhoz, hullámos vagy törpe, egyenlőre 1, hogy könnyebben megszelídüljön, aztán majd meglátjuk. Egy ismerős tenyészti őket,csak még nem született döntés, melyik legyen. Ja... meg még nincs kalitkánk se...

    VálaszTörlés
  5. Én még soha nem vateráztam. Nem is csináltál kedvet hozzá :)

    VálaszTörlés