2011. október 22., szombat

Úgy néz ki bővül az állat seregünk. Maya sokat van egyedül, unalmában időnként megtépi magát, ezét kap egy macska pajtást, hogy legyen kivel játszania, vagy legalább is együtt, nem lesz unalmas a lakásban.
Hozzám meg papesz költözik. Még meg sincs a madár, de a legfontosabb dolog, a hintája már megvan:-)))
Voltam a Freesnapfban, nézegettem a papagáj felszereléseket és nem akartam hinni a szememnek. Egy hinta a madárnak, ami feldarabolt ágakból és zsinórból készült, 1900ft, hát normálisak ezek?  Ennyit biztos nem adok érte, mert én ezt otthon, pár perc alatt megcsinálom.
Nem kell más hozzá, mint egy dekopír fűrész, meg egy fúró. Hazafelé vettem vastagabb zsinórt, ágakkal is tele vagyok...
Nekiálliam, felvagdostam a hinta részeit, különböző vastagságú ágakból, lyukakat fúrtam, felcsomóztam a zsinórra és már kész is a hinta, 200 forintból, mert annyiba került a zsinór.


Azt is eldöntöttem a papesz lakást is én fogom legyártani, olyan méretűre amilyenre akarom.Nem kell nekik, - mert később kettem lesznek, hisz párosan szép az élet- kalitkában szűkösködni, lesz szép, tágas helyúk.
Elkezdödött a tervezés és az anyagok beszerzése...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése