2011. október 3., hétfő

Nép ellenőrzés

Polgári kötelezettségemnek eleget téve, nekiálltam kitölteni a népszámlálós kérdőívet. Nem is értem miért így nevezik, inkább, olyan adóbevallás fílingje van.  Na mindegy, bejelentkezem és xelek és töltök, aztán kiderül, hülye vagyok hozzá, mert kapásból kidob jó pár hibát.
Baromi fontos kérdésekre kell pontos választ adnom, pl, a klotyó a fürdőben van-e...
és ha megértetem magam hollandul, akkor az milyen holland, esetleg dél-afrikai holland?
A vallásomra nem annyira kiváncsiak, de hogy kivel élek arra igen.
A hónap közepéig jól elszórakozhatunk, ha éppen nem tudunk mit kezdeni magunkkal, ráadásul annyiszor tölthetjük ki, ahányan be vannak jelentve a lakásba.
Ezért hajrá Magyarország, bevallásra fel...

Az alábbi formátum is, a neten kering

Népszámlálás 


1.) A lakás jellege

-barlang I. (zöldséges láda, koszlott kutya, sörös üvegek)
-barlang II. (zöldséges láda, injekciós tűk, kü-lön bejárat a szociológusnak és a fotósnak)
-lakótelepi I. (kék padlószőnyeg, sárga nejlonfüggöny, Varia bútor, beázás)
-lakótelepi II. (barna padlószőnyeg, a dédi faragott garnitúrája, boltív, fikusz)
-lakótelepi III.(IKEA padlószonyeg, IKEA tapéta, IKEA bútor, akvárium)
-putri I. (vályog, korhadt deszka, kitört üveg)
-putri II. (vályog, korhadt deszka, kitört üveg, 110 cm-es sztereó tv, Mercedes)
-családi ház I. (1-5 szoba, mellékhelységek, kert)
-családi ház II. (6-15 szoba, kert, mellékhelységek, úszómedence, szauna, konditerem, lift, kertészház, --beépített testőrség)
-családi ház III. (ronggyá veretem, ha még egyszer idejön szaglászni)


2. Háziállat van-e a lakásban

-nincs lakás
-van, de irtjuk
-nem tudom, de nagyon viszket
-megette a gyerek
-megette a gyereket
-páva
-tigris
-macskacápa
-kígyófarm
-szafaripark
-nemzeti park
-teknőseim vannak


3. Jövedelme


-templom egere I. (kisegyház)
-templom egere II. (történelmi vallás)
-polgár I. (minimálbér)
-polgár II. (órabér+prémium)
-polgár III. (sikerdíj)
-polgár IV. (osztalék)
-polgár V. (ronggyá veretem, ha még egyszer idejön szaglászni)


4. Családi állapota


-alig várom
-szerencsére
-sajnos
-a titkárom intézi
-teknőseim vannak


5. Hol tölti a szabadságát


-nincs munkahelyem
-ha szabira megyek, kirúgnak
-a kiskertben
-görögbe megyünk busszal
-spanyolba megyünk repülővel
-thaiföldre megyek
-a titkárom intézi
-ronggyá veretem, ha még egyszer idejön szaglászni
-teknőseim vannak


6. Vallása


-dömdödöm
-isten, haza, család
-hatalom, siker, pénz
-attól függ, hol osztanak levest
-Cosmopolitan
-feng-shui
-fitness
-Zámbó Jimmy
-teknőseim vannak


7. Szexuális preferenciája


-férfi
-nő
-melegvérű
-szerves anyag
-fehér térdzokni
-tükör
-egyéb, éspedig
-teknőseim vannak


8. Gyermekei száma


-hálistennek, tegnap megjött
-1-3
-4-8
-kikötőnként 2
-a titkárom intézi
-teknőseim vannak


9. Fogyatékosság


-nem megfelelő számú vagy méretű végtag
-nem megfelelő számú vagy méretű ész
-egyedül nevelem
-nőiesen telt vagyok
-jóképű vagyok
-előzetesben vagyok
-teknőseim vannak


10. Nemzetiség


-mély
-táj
-szórvány
-dakota
-karvaly
-nekem, kérem, az egész családomat elvitték
-diszkriminált
-attól függ
-teknőseim vannak


11. Anyanyelv


-tősgyökér I. (paszuly, keszkenő, rokolya, patakvér)
-plaza (szoli, hambi, bocsika, király előlap a telcsire)
-B-közép (#&@##***)
-rendszergazda (béta-teszter, linux, vinyó, kernel, négy évszak extra mozzarellával)
-rap (#@*!!! #@*!!! #@*!!!)
-teknőseim vannak

1 megjegyzés: