2011. október 20., csütörtök

keménykedik az ősz

Akár időjárás jelentőnek is elmehetnék. Tőlem bárki megkérdezheti, milyen idő lesz, mire számítsunk, teljesen képben vagyok. Főleg mostanság, az foglalkoztatott, mikor menekítsem be a növényeket a  fagytól és persze melyiket, hova és már az állandó téli helyére, vagy csak ideiglenesen védett helyre, mert lesz még jobb idő?
Még egy csomó növényem olyan szépen virágzik, egyszerűen sajnálom őket megfosztani a szabadságtól. Gondolom jól érzik magukat, mert némelyik ezerrel virágzik.

Lantanák




tölcsérjázmin



az eper még mindig terem



A kálát felszedtem a földből, erre  elkezd virágozni


Viszont a tó környékén minden egynyári kifagyott, a paradicsomok is és úgy nézem a füge is megadta magát.

Valamelyik délután, betettem a slagot a tóba feltölteni, mert nagyon sokat apadt, aztán szépen elfelejtkeztem róla és csak akkor vettem észre, amikor már kiöntött. Néztem is hátha elúsztak a halak, de nem tudnak...
Már nem etetek, hideg a víz, térjenek nyugovóra.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése