2011. október 30., vasárnap

boszorkány csontocskák

Sós rágcsálni való

Hozzávalók:


30 dkg liszt

30 dkg margarin

30 dkg sajt

30 dkg héjában főtt krumpli

2 kávéskanál só

egy tojás

 durvább szemcséjű só a szóráshoz

Elkészítés:

A krumplit héjában megfőztem, krumplinyomón még forrón áttörtem (ha kihűl, akkor sokkal nehezebb). Az áttört krumplit aztán hagytam egy kicsit hűlni, majd összedolgoztam a sóval, a liszttel, a sajttal és a margarinnal.
A tésztát  úgy egycentis vastagságúra kinyújtottam, csíkokat vágtam belőle, majd a csíkokat ujjnyi darabokra vágtam. Az így kapott rudacskák végeit oldalt megnyomkodtam, majd formára lapogattam, hogy csontra emlékeztető formát kapjak.

A csontocskák/rudacskák tetejét megkentem a felvert tojással és megszórtam durva sóval.

Aztán 180 fokon megsütöttem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése