2011. szeptember 10., szombat

Mini perecek

Elég rég sütöttem.
Ebben a melegben, nem éreztem a sütési vágyat, ám a lehűlés meghozta a kedvem.
Nem tudom, miért pont a perec jutott az eszembe, de valami sós rágcsát kívántam és így születtek meg a kis perecek.
Nem volt semmi méricskézés, meg recept. Csak úgy érzésre, amit gondoltam.
Kelt tészta, 1 tojássárgával, kevés vajjal, sót és cukrot is tettem bele. Nem is dagasztottam sokat, ez egy gyors perec. Amikor duplájára kelt, kis gombócokat szakítottam a tésztából, majd kisodortam és pereceket formáztam. Tepsire tettem és hagytam még egy kicsit pihenni mig a sütő bemelegedett. 9db fért rá, a maradék pár darab a mikróban crisp funkcióval sült meg.
Finom ropogós, mini perecek lettek, talán még egy kicsit lehetett volna sósabb a tésztája, de hát vigyázzni kell a sóval, mert jöhet a chips kommandó és kiveti a só adót az itthoni perecekre is:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése