2011. augusztus 9., kedd

Új szerzemények

A múlt héten 2szeresen megleptem magam.
Kitaláltam, az utca frontra beláthatóság ellen, mivel elég lassan nő a sövény -legszívesebben 2 méteres kerítést emelnék- gyorsan növő bokrokat telepítek. Amúgy is időnként meg kell újulni a kertnek.
Betértem a kertészetbe szétnézni. Kaptam segítséget is és a nyári orgona győzött. Nehéz volt a döntés, mert többféle színből lehetett választani. Végül egy sötét lilát hoztam el, picike még, de máris olyan kellemes illata van a virágainak... Valahogy eddig nem gondolkodtam a nyári orgonán, volt már nekem régen, szép nagy bokorrá fejlődött, de többször tetves lett és valahogy ez maradt meg bennem.


Még egy mogyorón és egy jezsámenen gondolkodom, a fügével, ha nem fagy ki, akkor teljes takarás lesz idővel.
Mogyorót úgy néz ki, tavirózsáért cserében kapok, a jezsámen (sokan illatos jázminnak hívják)  majd betelepül előbb-utóbb.
 jezsámen

A másik szerzeményem a Lidl-ből jött haza velem. Hortenzia vásár volt, szép nagy cserepekben, hatalmas tövek. Persze egy kéket nem hagyhattam ott, de legszívesebben még egy tányérost is elhoztam volna, de tényleg nincs már többnek árnyékos helyem, így is költöztetés lesz miatta.



1 megjegyzés:

  1. Akkor teljesült egy vágyad. Én egy tányérossal gazdagodtam. Most ültettem be a spájzoló, átmeneti ágyásomba.

    VálaszTörlés