2011. augusztus 7., vasárnap

Izgalom a kertben

Megint a szokásos izgatott ugatás, amit már jól ismerek, valami idegen állatot fedeztek fel, általában sünit és ilyenkor addig nem hallgatnak el. míg ki nem megyek, és megmutatják mit találtak, én meg elparancsolom őket onnan, hogy hagyjátok békén, csak egy süni.
Most is ki, odamegyek megnézni és teljesen ledöbbentem, mert egy jó hosszú kígyó tekergett össze-vissza. Gigi persze nem hagyta békén, az állat meg csapkodta magát, öltögette a nyelvét. Persze gondoltam, hogy nem lehet más, mint egy ártatlan, megriadt sikló, vagy ilyesmi. Minden esetre jó lesz, ha összeszedem a kutyákat, aztán alaposan megnézem kivel is állok szemben, aztán eldől mi lesz a sorsa. Kutyák be, én meg gyorsan kerestem egy vödröt, kihoztam a vastag bányász kesztyűt, fényképezőgépet, de mire kiértem meglépett, keresgéltem nem láttam sehol, pedig volt 1 méteres is. Reméltem elhagyta a kertet... Kutyák újra ki, Gigi begőzölt és vadász őseit igazolva, teljes odaadással kereste az idegent és persze meg is találta. Nálunk náddal van fedve a drót kerítés, nem talált menekülési útvonalat a szerencsétlen, de olyan gyorsan tekergett és csapkodta magát a kerítéshez, hogy közbe kellett lépnem. A seprűt rátettem, bízva benne, most nem lóg meg, míg felveszem a vadász felszerelésem, a kesztyűt, vödröt. Mit ne mondjak, azért féltem tőle, mert nem ismertem biztosra mi lehet. a fejét lefogtam a seprűvel, a farkánál fogva meg betettem a vödörbe, rá a tetejét. Még gyorsan lefényképeztem, de még a vödörből is támadott.
Felmentem a netre, feltettem a képet és megkérdeztem a tapasztaltakat , ez mi ez. Gyorsan jött a válasz , vízisikló, amire gondoltam is, de mivel nálunk eddig még nem fordult meg, nem voltam biztos benne, pedig a fején a jellegzetes sárga foltok biztos azonosító jel. Na mindegy, most már tudni fogom, ha újra idetévedne egy.
Mert ezt a szerencsétlent elvittem, a közeli kispatakhoz, nem szerettem volna ha Gigike, kárt tesz benne, vagy a siklónak támad kedve a halaimra. Már így is megsérült , valószínű, ahogy csapkodta magát.
Így teljesen nyugodt vagyok, amúgy se lelkesedem a csúszó mászókért. De a legnagyobb az egészben, míg kocsival elvittem, a vödörbe visszaokádott egy kipréselt, béke tetemet. mit mondjak baromi guszta volt:-( nem vagyok hozzászokva a horrorhoz.
A pataknál mint aki jól végezte dolgát, besiklott a vízbe, ott aztán vadászhat, rengeteg béka volt.


A videón látszik mekkora halat képes eltüntetni.

3 megjegyzés:

  1. Hú de bátor vagy, én nem mertem volna megfogni! Az én éjszaka programom a hányás takarítás volt, kb háromszor, óránként, két óránként. Tegnap a kertben húst sütöttünk, a férjem a megmaradt zsírt, olajat kiöntötte egy kiszáradt tőke mellé, Bátor meg felnyalta. Tele volt a gyomra zsíros földdel.

    VálaszTörlés
  2. Ajjaj!
    Jó kis éjszakai programod volt:-)
    Ezek szerint Bátor is összezabál mindent

    VálaszTörlés
  3. Én sem mertem volna megfogni. Egyszer a szuterénban találkoztam eggyel, azóta csak gumicsizmában merek lemenni.

    VálaszTörlés