2011. július 24., vasárnap

Kontact grill

Tegnap felavattuk  a benti grill sütőt. Jó alkalom adódott, ünnepeltünk és ráadásul kint esett az eső.
Nagyon jó kis gép, csak bedugjuk a konnektorba, gyorsan felmelegszik és már lehet is beletenni a mindenféle húsokat, vagy bármit amit szeretnénk. Rácsukjuk a fedelét és szinte, percek alatt elkészül.

Ha nagyobb mennyiséget szeretnénk egyszerre sütni, akkor teljesen szétnyitható és a tetejével megnövelhető a felület. A lefolyó zsír, ötletesen egy tartóban összegyűlik és csak ki kell borítani. A tisztítása is roppant egyszerű.
Lehet benne még kenyeret pirítani, meleg szendvicset készíteni, szóval jó kis masina ez, szeretni fogja a család.


7 megjegyzés:

  1. Szia!
    Milyen márka, típus ez az ügyes jószág, elárulnád? Nem tűnik sem túl kicsinek, sem túl nagynak és ahogy írod, jól használható is. Kerestem google-lal grillsütő-képeket, de nem találtam köztük pont ilyent.
    Köszönöm!
    Ula

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Tefal
    Contact grill névre hallgat

    VálaszTörlés
  3. Ez ügyes nagyon. Egyszer nekem is volt hasonló, de nem volt szimpatikus és elajándékoztam a családba, most már sajnálom :(

    VálaszTörlés
  4. Bocsánat, ez lenne az? nézd meg légyszíves.
    Ula

    VálaszTörlés
  5. Nagyon guszta a kínálat. Leljetek benne sok örömöt, finomságot!

    VálaszTörlés
  6. Nekünk 3 éve már, hogy megvan, igaz más márka! Azóta pihen a kenyérpirító, és a melegszendvicssütő! Sokkal kényelmesebb ebben elkészíteni a dolgokat. Sokszor csak bedobok egy félcsomag virslit, 3 perc és kész a sült virsli vacsira. Ha van itthon sajt akkor azt is szeletelek rá (Jó vastag szeletet ;-) ). Fenséges amikor ráolvad és rásül a virslire. Letakarítani sem nehéz! :)

    VálaszTörlés
  7. Linket szerettél volna küldeni?
    Megnéztem ez lenne az
    http://www.olcsobbat.hu/haztartasi_gepek/kontakt_grillek/gyarto--tefal/
    Mi az Intersparban vettük, 16500-ért
    Tettem fel képet róla

    VálaszTörlés