2011. május 21., szombat

Pöttyös túrórudi torta

Összevont névnapozáshoz készült ez a túrórudi torta.
Egyedi találmány, piskóta tekercset sütöttem, megtöltöttem túrókrémmel és hamis marcipánnal vontam be.
 A hamis marcipán recept Ildinyótól származik.
Tiszta cukor az egész és hogy megnyugtassam az ünnepelteket, 2 update túrórudit nyomkodtam a krémbe :-)))
 A pöttyöket pirosra színezett masszából szúrtam ki és ettől lett pöttyös a rudi, mert hát az az igazi.
Kicsit más volt az elképzelésem, de a beborításnál derült ki, épp hogy csak elég a massza, mert igen csak ducira sikeredett a rúd. De mivel, már éjfél elmúlt jócskán és reggel, 5-kor keltem, egyszerűen nem volt már erőm , még egy adagot keverni.
Csak a kóstolásnál derül ki, milyen lett az íze. Kinézetre olyan, mint amikor otthon előkerül, a bevásárló szatyorból a túrórudi. Kicsit gyűrött, de finom.




3 megjegyzés:

  1. Kíváncsi lennék az ízére, kinézetre tökéletes! :)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Pedke!
    Nagyon cuki lett a torta! :)Köszönöm, hogy belinkelted az oldalam! Csak kérlek a nevet írd át, mert én nem az Egy csipet oldal vagyok (ő egy másik blog :) ), én a Hozzávalók: egy csipetnyi szeretet vagyok, Ildinyó. :))
    Köszönöm szépen! :)

    VálaszTörlés
  3. Bocs!
    Igazad van, korrigáltam. Üdv

    VálaszTörlés