2011. március 13., vasárnap

vegyes

Szombaton egész nap a kertben dolgoztam. Pontosabban 3-ig akkor eszméltem, milyen fáradt vagyok, már csak vánszorgok. Reggeltől, folyamatosan ástam, gazoltam, metszettem, tavat rendeztem, csak ebédelni ültem le, azt is a jó meleg napsütésben, a teraszon. Délután még el akartam biciklizni a közeli áruházba, jód mentes tengeri sóért, tavasszal a tóba szoktam tenni, de úgy fájt már minden porcikám, nem voltam képes rá, még autóval is nehezemre esett.
Olyan szorgos voltam, még képezni is elfelejtettem, de majd ma, mert ma is folytatom, még sok munka van hátra. Eddig a kis konyhakertem rendeztem, tele volt tyúkhúrral. Az ősszel vetett saláta magból, nem sok kelt ki, talán pár darab lesz, a 2 centis kis növénykékből.
Az 1 hete vetett paprikáim szépn kellnek az ablakban. Kitettem a garázsből a telelő növényeket, de még csak szélmentes védett helyre. Tegnap délután feltámadt a szél, a lemosó permetezés elmaradt, de mivel ma is fúj, halasztódik.
Reggel megfőztem az ebédet,( babgulyást, olyan megáll a kanál benne jellegűre sikeredett),mert tegnap alig ettem valamit, most aztán kalória dús ebéd lesz. Nem  tudom miféle babot sikerúlt vennem, egész éjjel ázott, de nem akart megpuhulni. A kenyér is megsült, nagyon jól néz ki




A tóból kis gereblyével kiszedtem a rothadó mindenfélét, feltöltöttem. Ilyenkor tavasszal annyira sívár képet mutat, addig amig nem nőnek meg a növények. Pedig a halak már fent úszkálnak és békákat láttam beugrálni, úgy látszik ők is érzik a tavaszt. Hálót kell vennem, mert az ügyes kisfiam, azzal akart jeget tőrni és persze nem birta, most nem volt mivel leszedni a felszinről az úszó szemetet.

Na megyek is kifele, jó lenne ma végezni....

5 megjegyzés: