2011. március 1., kedd

Március 1

 Tavasz van.....reggel hóval és havas esővel kezdődött, igaz délutánra kisütött a nap, de hideg van. Fagyott a föld, a kis tavamon is újra jég van.
Ennek ellenére, visszavágtam a teleltetett muskátlikat és a levágott, szép dugványokat, hormon porba mártottam és elültettem. Remélem meggyökeresednek.



Ősszel behoztam a tóból a kállát, nem rég elkezdtem locsolni és máris virágzik



A közel jövőre semmi jó időt nem jósolnak, semmi esély a  kapirgálásra, úgy döntöttem, nekiállok a tavaszi nagy takarításnak.A nappalival kezdtem, lemostam sörrel az összes szobanövényemet,( a szomszéd asszony ajánlotta), valamiért jót tesz nekik, nála nagyon szépek, de ha másra nem volt jó, a portól minden esetre megszabadultak.
Tórpe harangvirágot tettem a nappaliba, tavaszt idézni, amit majd kiúltetek









2 megjegyzés:

  1. Pedke ! mi az a hormon por ???? még nem hallottam róla. Nekem is rengeteg muskátlim van őszről, és már irtózatosan hajtanak, s nem tudom mit kezdjek velük, mert már olyan is van, amelyik elkezdett virágozni. Ezt már nem lehet levagdosni.

    VálaszTörlés
  2. Más néven gyökereztető por, kis tubusban lehet kapni, mint a nevében is benne van, gyorsabban és hatékonyabban gyökeresednek meg a dugványok.

    Elsősorban, szaporításként vágtam vissza őket, de azért is, hogy jobban bokrosodjanak. Még soha nem szaporítottam, tél végén, ezért nagyon kiváncsi leszek, az eredményre. Nálam is van már virágzó, azt egyenlőre nem bántottam.

    VálaszTörlés