2011. március 20., vasárnap

Jó hír

Az 1 hete elvetett Lantana magokból 2 már kikelt. Ilyen kis dolog is, milyen örömöt tud szerezni:-)

Amikor kitettem a telelésből, tele volt magokkal, visszavágtam és beáztattam pár magot. Nem fűztem sok reményt hozzá, mert tavaly nem sikerült, ( igaz csak simán földbe dugtam a magokat) de próba szerencse...egy nap után megcsiszoltam, mert hasonlóan kemény, mint a hibiszkuszé és elültettem.
 Úgy tűnik, ez a siker titka...Most már sajnálom, hogy nem több magot tettem el.
Remélem pár növény megmarad a kiültetésig.



1 megjegyzés:

  1. Pedke - arany kezed van - nálam is már kelnek a paradicsomok, de a paprika még alszik. A muskátlik meg elkezdték hozni a bimbójukat.

    Légyszives benézni hozzám. Vár egy meglepi a sok-sok gyönyörűségért, amit itt Nálad látok, olvasok. Köszi.


    http://vikkokucko.blogspot.com/2011/03/uj-tavasz-uj-dijak.html

    VálaszTörlés