2010. december 19., vasárnap

Részletek a panettonéról.
Arról már írtam hogy papírformákat rendeltem a sütéshez, meg arról is, hogy nem volt  nagy forma, ezért lábasban sütöttem meg.
Egy nagy és egy kicsire volt megrendelésem, aztán úgy gondoltam, csinálok még több kisebbet is, ha már sütök, ne aprózzuk el, különben is meg kell kóstolni, elvégre nem adhatom úgy oda , hogy fogalmam nincs róla , milyen lett...
Kandírozott, aszalt gyümölcsöket vettem hozzá, arany mazsolát, (ezt csak a dokiéba tettem, remélem szeretik) narancs és citrom kockákat, epret, áfonyát és kivit, na és egy kevés csokit. A sok tojás sárgájától szép, sárga lett a tészta, jól mutat benne sok színes gyümölcs.
A receptet, a mindmegettéről vettem hozzá.

Azt nem lehet mondani, hogy gyors és egyszerű az elkészítése, mert többször kell keleszteni és a sütésnél is oda kell figyelni rá, nehogy megégjen a teteje, (nekem le kellett takarnom alufóliával) magas süti, hosszabb sütési időt igényel. Többször csináltam tű próbát, nehogy nyers maradjon a belseje.
A végeredmény jó lett, leteszteltem.... remélem az ajándékozottaknak is izleni fog...

2 megjegyzés:

  1. Panettonét én is nagyon szeretnék már sütni! Nagyon szép lett :)

    VálaszTörlés
  2. találtam (azt hiszem én is a mindmegettén) egy receptet amit kenyérsütőben sütöttek. Szerintem azt fogom kipróbálni, mert megfelelő edény híján vagyok, és mert az maceramentesnek tűnik. Majd megírom, hogy sikerült, bár szerintem csak 23-án kerítek sort a manőverre.

    VálaszTörlés