2010. december 18., szombat

Panettone

 Panettonét készítek ajándékba, ezért pont kapóra jött, amikor Szepyke, 1× használatos, ünnepi sütőformát keresett, mert az olasz panettone is ilyenben készül.



A segítőkész és tapasztalt gasztro bloggerek, egyből tudták honnan lehet beszerezni. Hétfőtől lehetett rendelni, már délelőtt leadtam a kívánság listámat, több méretben és formában, Timi meg elzarándokolt érte, de sajnos pont az nem volt készleten amiben terveztem megsütni a nagy panettonét. Még szerencse, hogy gyors voltam, és bevásároltam, más alkalmakhoz is,mert ahogy néztem, már csak egy féle kapható. Remélem Szepynek sikerült beszereznie amit akart!

A panettonénak minden képpen el kell készülnie, ezért nekiindultam, olyan edényt szerezni, amiből hasonló formát tudok kihozni, mert nekem még csak hasonló sincs.
Feltúrtam a barátnőm és anyukám edényeit, kiválasztottam kettőt, majd itthon eldöntöttem, melyik legyen. Sütőpapírral megmagasítottam és már kész is lett a forma



Már csak meg kell sütnöm és szépen becsomagolni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése